Knižní chvilky 2

března 30, 2013

A je to tu, druhý příspěvek do Knižní chvilky. Mám trochu flákací víkend, tak jsem se vrhla do čtení Komparsu, což je čtvrtý díl série Oškliví. Zatím jsem na začátku, tak nemůžu moc hodnotit. A včera jsem se konečně dokopala a viděla film Nádherné bytosti. Upřímně mě film moc nebavil a přišel mi docela divný a hlavně ty postavy mi nějak neseděli. Knihu jsem bohužel ještě nečetla, ale myslím, že to brzo napravím. Zajímalo by mě totiž, jaká je kniha oproti filmu. 




You Might Also Like

2 komentářů

  1. Nádherné bytosti už jsou na uloz.to? Jestli jo, taky na ně kouknu :))
    super fotky!
    měj se krásně, pěkný zbytek soboty :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na uloz.to jeste nejsou, sehnala jsem ten film trochu jinak ;) a díky za komentar a taky preju krasny zbytek víkendu :)

      Vymazat