Třicetidenní knihobraní #14

června 27, 2013


Třicetidenní knihobraní - to je projekt, který vymyslela VeEee. Na celý měsíc červen je připraveno 15 témat a podle jednotlivých názvů témat budu představovat jednu knihu. Podrobnosti o projektu najdete na stránkách

14. Kniha, při které jsem se bál/a o své zdraví

Při čtení které knihy z vaší knihovničky, jste se vážně báli o svoje zdraví? Kdy se vám srdce rozbušilo tak, že jste každou chvíli počítali s infarktem, ať už díky strašidelným, romantickým nebo jiným scénám.

Zase těžký výběr. Patřím mezi ty klidné čtenáře, které jen tak něco nerozhodí. Maximálně se u čtení hodně směju. Sem tam se najde i kniha, u které mi tečou slzy. Vybírala jsem a vybírala a nakonec jsem zvolila jednu. Jedná se o Bouře mečů od George R R Martina, třetí díl série Píseň ledu a ohně. Kdo zná Martinovy knihy, tak ví, že v jeho knihách umírají hrdinové jak na běžícím pásu. Myslím že právě ve třetím díle, mě výběr těch, které nechal pokosit, docela šokoval. A kdo třeba nečetl, ale sleduje seriál, tak bych odkázala konkrétně na třetí sérii, devátý díl.


You Might Also Like

0 komentářů