Photo Book Challenge | Červenec

června 28, 2014

Knižní výzvy mám hodně ráda, a tak se jich, pokud to jde, pravidelně účastním. Už na jaře jsem obdivovala foto výzvu u Verunky. A je to teprve pár dní, co na svém blogu psala o nové červencové výzvě. Takže se není čemu divit, že se challenge budu účastnit taky.


Oblíbený titul
Překypující smíchem
Něžné/jemné čtení
Červená, bílá nebo modrá
Nesnadné dočíst
Novela/krátký příběh
Květiny
Milovaná
Nostalgie
Objednané knihy
Letní nápoj & kniha
Podceňovaná kniha
Knihovnička
Kniha, kterou jsem četla na škole
Nejstarší kniha v mé poličce
Moje nejmilejší kniha
Duha
Edice
Krásný obal
Čtu YA
Poezie
Literatura faktu
Letní láska
Cupcakes
Západ slunce
Černá & bílá
Dovolená/prázdniny
V kuchyni
Volný den (jakákoliv fotka)
Nový oblíbenec
Přečteno v tomto měsíci

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak to je úžasný nápad, o té březnové výzvě jsem neslyšela, ale fotím i čtu moc ráda, takže mě to láká.
    Jenže v červenci jsem bohužel dva týdny na táboře, takže se nezúčastním ani teď. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně dobrá výzva - já bych to nestíhala a zapomínala na to, ale jinak to vypadá zajímavě :)
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat