Druhé blogové narozeniny | Peter V. Brett Blog Tour | Vyhodnocení giveaways

září 10, 2014

Na konci srpna na blogu probíhali rovnou dvě soutěže. První byla v rámci druhých blogových narozenin a druhá zase v rámci blog tour o americkém autorovi Peteru V. Brettovi. Do blog tourové soutěže se přihlásilo celkově 11 účastníků a všichni mi poslali email se správnými odpovědmi. Dobrá práce lidi. Jsem moc ráda za vaše odpovědi a hlavně za vaše vzkazy, které jste mi v emailu nechali. Ani nevíte, co to pro mě znamená a že se celá blog tour moc povedla. Vyhrát mohli ale jen čtyři z vás. A tady jsou tedy výsledky obou soutěží. Losovala jsem pomocí random.org.

Druhé blogové narozeniny
- komentář číslo 3 - Nikol Waloszková

Peter V. Brett Blog Tour
- Filip Faja
- Ľuboš Krahulec
- calwen.cz
- xO-DomiSsek-xO

You Might Also Like

3 komentářů