Co Ježíšek naježil

prosince 28, 2014

Tak a Vánoce jsou za námi. Tolik jsme se na ně těšili, a tak rychle utekli. Spousta z vás je určitě zvědavá, co kdo dostal pod stromečkem. Fotku svých vánočních knížek jsem dávala už na svůj facebookový profil, ale myslím, že si ty knížky zaslouží celý článek. 

První je tu hostovský ježíšek. Nakladatelství Host se rozhodlo obdarovat své blogery. Mohla jsem si tedy vybrat libovolné dvě knihy. Nepřemýšlela jsem ani minutu. Píseň krve byla jasná a Temné bratrstvo bylo už jen třešničkou na dortu.

Čtyřka Divergentní povídky byla kniha, kterou jsem našla jako dárek od Knižíška. Upřímně jsem byla překvapená, protože jsem si za boha nemohla vzpomenout, o jaké knihy jsem si psala. Aspoň to pro mě bylo velké překvapení. Spasitel Duny byl pak dárek od strejdy. Postupně si dokupuji celou sérii Duny a druhý díl mi chyběl. Ten už mi chybí jen ten poslední.

Pro mě jednoznačně nejlepší kniha, nejlepší dárek letošních Vánoc. Na Třetí království jsem čekala bezmála rok a jelikož mám dokonalého přítele (ne že bych se jím chtěla chlubit, haha), dostala jsem od něj toto. Terry Goodkind se řadí mezi moje nejmilovanější autory a díky bohu vydává každý rok novou knihu. 


Poslední tři kousky jsem pak dostala na Vánočním knižním srazu, který pořádala Rodaw tuto sobotu 27. prosince. Kdo znáte Rodaw, víte, že je to neskutečně hodný člověk. Na jejím srazu bylo doslova povinností, aby každý odešel s knížkou. Více si pak budete moci přečíst v reportu, který večer sepíšu.

Vánoce utekli rychlostí blesku a letos byli na knihy opravdu bohaté. Moje nejbližší rodina mě sice knihama neobdarovává, protože podle nich dostávám během roku knih spousty, i tak se u mě našli opravdu krásné kousky. A jaké byli Vánoce u vás? Jaké knihy jste našli pod stromečkem?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Asi se budu opakovat, ale musím říct, že všechny kousky, co jsi dostala, jsou naprosto úžasné! Goodkind, Píseň krve, Temné bratrstvo a potom i Vzdor a Ten, kdo stojí v koutě... Prostě nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Píseň krve a Temné bratrstvo tíško závidím ^_^ snáď aj mne raz zaparkujú v poličke - úžasne vyzerajú

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky:)
    Na Píseň krve se taky chystám, i když mě překvapilo, jak je ta kniha tlustá:)

    OdpovědětVymazat
  4. Píseň krve super, Čtyřka už na mě čeká a Temné bratrstvo mě docela zajímá :-) jsem zvědavá na recenze

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné přírůstky. Čtyřku bych si chtěla přečíst. :))

    OdpovědětVymazat