Bout of Books 13.0 READ-A-THON

května 10, 2015

Bout of Books je známý celosvětový knižní maraton, který se koná párkrát do roka. Konkrétně letos už podruhé a celkově už po třinácté. Jako vždy probíhá celý týden a cílem je přečíst co nejvíce knih. 

Datum: 11. května - 17. května 2015
Přihlašování: zde
Info: The Bout of Books read-a-thon is organized by Amanda @ On a Book Bender and Kelly @ Reading the Paranormal. It is a week long read-a-thon that begins 12:01am Monday, May 11th and runs through Sunday, May 17th in whatever time zone you are in. Bout of Books is low-pressure, and the only reading competition is between you and your usual number of books read in a week. There are challenges, giveaways, and a grand prize, but all of these are completely optional. For all Bout of Books 13 information and updates, be sure to visit the Bout of Books blog. 
- From the Bout of Books team

Moje cíle / My goals:


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Že bych se konečně zapojila? Nikdy mi to časově nevycházelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to budu muset skloubit s brigádou, tak uvidím, kolik toho zvládnu. A navíc v sobotu je veletrh :P

      Vymazat
  2. No jo...toto by sa aj mne zišlo o.O v poslednej dobe čítam veľmi málo -_-
    ...ale ako sa poznám = nič z toho nebude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych toho ráda přečetla hodně, ale dneska jsem si domluvila v Brně novou brigádu, tak uvidím, jak na tom budu s časem :D

      Vymazat