První letní soutěž o Outlander placičky

července 06, 2015

Léto je v plném proudu. A na spoustě blogů teď můžete najít nejrůznější soutěže v rámci projektu Letní knižní Hop. Díky tomu jsem si totiž uvědomila, že jsem na blogu nepořádala už pěkně dlouho soutěž. Myslím, že letos nebyla ještě žádná. A jelikož je to léto, tak jsem si pro vás jednu vymyslela. Vlastně dvě! Jedna, ta první, bude hodně tématická a druhá bude... no uvidíte. 

První letošní a zároveň letní soutěž bude o placičky. Jak jsem se zmínila, soutěž bude tématická, ne pro každého. Největší zájem myslím bude ze strany fanoušků knižní (a také sériálové) série Cizinka, kterou napsala Diana Gabaldon. O této autorce a jejích knihách jsem se tu už několikrát zmiňovala. Naposledy jste si mohli přečíst recenzi na seriálové zpracování první řady seriálu. Když to shrnu, Cizinku miluji a pokud o ní nic nevíte, tak si určitě něco vyhledejte nebo zapátrejte v mých starých recenzích. Tato série se pro mě stala srdcovkou a právě díky seriálu se dostala do větší pozornosti. Na facebooku dokonce vznikla i skupina, kde se už sešla pěkná řádka fanoušků a debatují o knihách a vším, co souvisí s danou tématikou. 

Soutěžit se tedy bude o 2 placičky (viz foto nahoře), na kterých najdete siluety hlavních hrdinů a název Outlander Czech Fans. Soutěž potrvá týden - od dnešního dne do nedělní půlnoci. Pak vylosuji dva výherce a zkontaktuji je. A jaký bude váš úkol? Pošlete mi email s odpovědí na:

Otázka pro ty, kteří viděli seriál: Jak na vás zapůsobilo seriálové zpracování? (Můžete se klidně rozepsat a řešit i otázky typu: Povedlo se to? Nepovedlo? Která scéna vám vyrazila dech a co si myslíte o hereckém obsazení? Je seriál věrný knižní předloze? Je to jen na vás...)

Otázka pro ty, kteří pouze četli knihy, alespoň první díl: Co si o knize/sérii celkově myslíte? (A stejně jako u předchozí otázky se můžete rozepsat: Co se vám líbí/nelíbí? Kdo je vaše oblíbená postava a proč? Která scéna se vám vryla pod kůži? Co vás překvapilo, pobavilo, rozesmálo, rozplakalo...)

Soutěž trvá od 6. července do 12. července 2015
Nutností pro účast je odpověď na jednu z otázek
Odpovědí posílejte na email - terezavrskova@seznam.cz, předmět: Outlander
Vylosování budou 2 výherci.

Všem, kteří se zapojí držím palce a jsem moc zvědavá na vaše odpovědi. 
Je Suis Prest!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ségra zrovna dneska začala Cizinku v němčině poté, co ji už dávno přelouskala v češtině. Furt se nad knihou i seriálem rozplývá, že ani dneska si neodpustila pár minut, aby se mi svěřila (poněkolikáté), jak na seriál náhodou narazila, jak je skvělý (a to jsem použila slabý výraz pro její posedlost). Prostě si to teď jdu stáhnout. :D

    OdpovědětVymazat