Star Wars Challenge | Ukaž svou sbírku!

prosince 23, 2015


Ano, je to všude. Jakože opravdu všude. A protože to miluji, tak to bude i u mě na blogu. Star Wars je prostě kult, který jen tak nezmizí. A proto tu pro vás mám malý projekt. Vymyslela jsem ho já společně s Kristýnkou z blogu Window full of Literature. Jedná se o jednoduchou výzvu, kdy máte udělat jednu věc. Vyfotit svou sbírku knih, popřípadě komiksů, Star Wars a napsat, která kniha se vám líbila nejvíce. Nic složitého. Osobně jsem zvědavá, kterou knihu budete řadit mezi oblíbené, protože s knihami z tohoto universa je to občas jak na houpačce. Fotku mé vlastní sbírky pak můžete čekat v průběhu týdne.

Malé shrnutí:

  • Výzva začíná 24.12. 2015 a končí 31.1. 2016
  • Úkol 1 - Vyfoť svou sbírku knih nebo komiksů Star Wars (je jedno, jestli máš jednu knihu nebo celou polici knih, prostě se pochlub, co máš)
  • Úkol 2 - Napiš, která kniha se ti líbila nejvíce. Nemusíš to nijak komentovat, ale když napíšeš, proč se ti daná kniha líbila, budu ráda.
  • Odkazy na své příspěvky můžete hodit dolů do komentáře a pokud nemáte blog, tak nám své fotky a názvy knih pošlete na email: terezavrskova@seznam.cz nebo ewril13@gmail.com a my to pak tady zveřejníme.

You Might Also Like

0 komentářů