Můj Den nepřečtených knih 2016

září 03, 2016

Ve středu 31. srpna se konala už tradiční akce Den nepřečtených knih. Zapojili jste se taky? Jestli se nepletu, tak pro mě to bylo už potřetí, co jsem otevřela dlouho nečtenou knihu. Škoda, že Martinus nepořádá takové čtení častěji, hodilo by se. Letos jsem si vybrala knihu, kterou jsem rozečetla už někdy minulý rok. Shodou náhod jsem ji ale odložila a od té doby už neotevřela. A přitom je to kniha od mého (momentálně) nejoblíbenějšího spisovatele Brandona Sandersona.

Elantris. Beznadějně vyprodaná, skoro nesehnatelná, ale měla jsem štěstí. Začala jsem někde na 450té straně a chvíli mi trvalo, než jsem se zorientovala. Pak už jsem ale jen četla a četla. Jelikož jsem ale neměla prázdniny a už jsem prací povinná, nemám tolik času na čtení. Přesto jsem si ale celý den užila, hrozně jsem se těšila až ráno vstanu a hodím do tašky Elantris a ne jinou knihu. Elantris jsem sice za ten den nestačila dočíst, ale dala jsem si za cíl, dočíst tuto knihu co nejdříve. Je skvělá totiž. Jako všechno, co napsal Brandon Sanderson.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ja mela v planu velke cteni odpoledne po praci, ale kdyz jsem prisla, zvladla jsem asi tricet stran nez na me prislo koma :-D

    OdpovědětVymazat