Vánoční bookstagram

prosince 28, 2016


Tolik z nás se těší na Vánoce a najednou jsou už pryč. Můžeme si je ale připomínat pěknými dárky, nacpanými bříšky a nebo také fotkami. Od prosince se na mém instagramu objevilo spoustu tématicky laděných vánočních fotek a to nejlepší z nich můžete vidět v tomto fotočlánku.

Osobně mám Vánoce hodně ráda a ne kvůli dárkům nebo kopě jídla. Mám ráda tu veselou atmosféru, staré písničky, sníh za oknem (a letos jsme měli po milionu letech bílé Vánoce) a nebo návštěvy rodiny a přátel. Ano, setkáváme se i během roku, ale o Vánocích je to prostě takové jiné. Nevím přesně jak to popsat. Sice jsem už odrostla od koukání se na pohádky u vánočního stromku, každoročně ale trávím svůj Štědrý den se svou nejbližší rodinou a nejlepší kamarádkou. Rozbalujeme si dárky, hrajeme hry, ochutnáváme bramborový salát a letos jsme si i u jedné pohádky zpívali. Sem tam se někdo pohádá, někdo sní moc vanilkových rohlíčků, ale to k tomu patří.

A jak Vánoce prožíváte vy? Slavíte je nebo ne? V poslední době se mi totiž zdá, že se objevuje více a více lidí, kteří tento svátek zavrhují ať už z osobních nebo jiných důvodů. Máte nějaké zajímavé zvyky? A jaký knižní dárek vám udělal letos největší radost?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Super fotečky! Vianoce milujem, tak ako všetko okolo nich. Tento rok som však žiadnu knižku pod stromčekom nenašla. Ale dostala som poukážku do Martinusu, len to rozhodovanie bude ťažšie :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju pěkně :)
      Já knihy k vánocům dostavám, protoze po pravde ani nevim, co jiného bych chtela. Obleceni si kupuji v průbehu roku a proste knihy nikdy nezklamou. Kamaradi me letos i minuly rok hodne prekvapuji dárky s tématikou Star Wars a to já můžu :D

      Vymazat