Červen

července 07, 2017


První půl rok máme za sebou a i když to ze začátku vypadalo jako pěkně antisociální období, poslední čtvrt rok mi to vynahradil. Pamatuji si jeden volný víkend, málo spánku a společnost skvělých a inspirativních lidí. Červen uběhl stejně rychle jako jiné měsíce, ale byl v něčem jiný. Splnila jsem si jeden ze svých velkých snů. Viděla jsem naživo zpívat The Kills, moje modly posledních asi 7 - 8 let. Taky jsem zase začala koukat na seriály, na které jsem v posledních měsících pěkně kašlala. (S výjimkou The Walking Dead samozřejmě.) Vrátila jsem se ke sledování anime a našla jednu anime spřízněnou duši, se kterou si vyměňuje typy na ujeté seriály. A nezůstaly jsme jen u toho.

Na knihy v červnu nebylo tolik času. Přečetla jsem hodně dílů Attack on titan, rozečetla jsem tolik vychvalovanou Amerikánu nebo se ponořila do dalšího dílu úžasné Mistborn série. S Vojtou z kanálu Eclectic Reader jsem pořádali blogerský sraz a zúčastnili se pražské merendy Albatros medie. Výlet k nezaplacení, věřte mi. A taky jsme natočili krátkou reklamu na knihomolskou aplikaci Booxy. Mé 3 vteřiny slávy. Muhaha. Harry Potter také konečně oslavil své dvacáté narozeniny. Vím, že dvacet let je málo a že jiné příběhy tu jsou s námi mnohem déle, ale Harry je Harry. A pro mě bude mít vždycky speciální místo v mém srdci.

V červnu jsem také byla v kině na skvělé Wonder Woman a poprvé od střední školy jsem byla v divadle. Na Bozích masakru. A rozhodně doporučuji. Navštívila jsem také RegioJet fest na přehradě, zašla si na kolotoče nebo jsem lítala s kamarády a dětským kočárkem po lese a hledala kešky. Červen byl rozhodně dobrý měsíc a těším se na to, co mě čeká dál. 

A jak jste se měli vy?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. A podařilo se ti v červnu narazit na nějakou zajímavou kešku? :-)
    Jinak vypadá to, že sis červen opravdu užila, což je super ^^ Mě se podařilo, přečíst myslím 5 knih, což je ještě dobrý, když můj červen byl spíše více pracovní.
    Ať se ti daří i ten příští měsíc ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj narazila, na jednu klasickou a jeden event :)
      A červen byl fakt parádní, utekl ale hrozně rychle.
      Pět knih není vůbec špatný číslo, kdybych nepočítala komiksy a mangy, tak jich ani pět mít nebudu XD
      A tobě krásný léto ;)

      Vymazat