Phantasialand

srpna 13, 2017


Na Facebooku jsem slíbila neknižní fotoreport a tady je. Můj první výlet do zábavného parku a rozhodně ne poslední. V říjnu se určitě můžete těšit na fotky z Heide Parku, muhaha. V tomto článku ale můžete vidět park Phantasialand, který se nachází kousek od Kolína nad Rýnem v Německu.

Celý park se dělí na několik tématických částí, ze kterých mě asi nejvíce zaujala Čína a Divoký západ. Největším lákadlem pro mě samozřejmě byly horské dráhy, kterých je tu hned několik a to v různém provedení. Společně se svou kamarádkou jsme si vyzkoušely téměř všechno. Úplně dětské atrakce nebo projížďku po lodi jsme pak díky omezenému času vynechaly. Ono se to nezdá, ale i když jsme v parku byly od 9 od rána do 8 večer, všechno se stihnout nedalo. Důvodem byly hlavně dlouhé čekačky, kdy nejdelší byla rozhodně na vodní atrakci (čekaly jsme cca asi hodinu).

Pokud máte alespoň trochu rádi adrenalinové akce, navštivte zábavný park. Byla jsem poprvé a jsem nadšená. Ano, bála jsem se, prakticky vždycky před každou atrakcí, ale v závěru jsem pak zjistila, že nebylo vlastně proč se bát. Až na jednu výjimku -  atrakce zvaná Talocan, připomínající dlouhou lavici, kdy se otáčíte dokola vzhůru nohama (jak prasátka na rožni). To bylo i na mě moc. Za to horská dráha Black Mamba, kdy určitou část jedete právě vzhůru nohama, tak ta byla boží.

Co vy a podobný druh zábavy? Jezdíte do zábavných parků?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Teda, to vyzerá na poriadny zážitok! A super fotky. :) Ako malá som mala veľmi rada rôzne kolotoče, hoci nikdy nie úplne extrémne, teraz už to celkom opadlo... Ale tuším by som šla.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu doporučuji takový výlet, je toho po okolí hodně. Začínám to hodně sledovat a chystám se navštívit další parky. Je to sice adrenalin, ale dobrý adrenalin XD

      Vymazat
  2. Paráda! :) jsem fakt moc rada ze jste si to užily a snad pojedu příště s vámi :)) je mi docela líto ze jsem tentokrát nejela, ale zase to nebylo naposledy, tak snad příště :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště určitě, třeba ten park v Polsku nebo jiný :)
      A fakt jsem nadšená, jela bych teď na všechno, kdyby to šlo XD

      Vymazat