#humbooktag | Marry Kiss Cliff

července 17, 2017

Jako ambasador literárního festivalu Humbook se i já přidávám s tagem Marry Kiss Cliff. Není to ale jen ambasadorská záležitost, zapojit se můžete i vy a to jak prostřednictvím článku, tak i videa. Humbook se točí především kolem young adult literatury a stejné to bude i s tímto tagem. Podstatou je vybrat tři jména ze seznamu young adult hrdinů a určit, kterého hrdinu by jste si nejraději vzali, koho by jste rádi políbili a koho by jste nejradši shodili ze skály.

Kompletní seznam všech hrdinů můžete najít ke stažení na stránkách Humbooku zde. Tag by měl mít tři kola, ale můžete jich mít klidně více. Pokud se zapojíte, určitě nám dejte vědět - sdílejte článek, sdílejte videa a nezapomeňte přidat #humbooktag a také #marrykisscliff.


1. kolo

Morpheus (Šepotání)  Adam (Jsem roztříštěná)  Thorne (Měsíční kroniky)

Tak první kolo je docela jednoduché. Vzít bych si totiž chtěla rozhodně Thorna, protože je to takový moderní Han Solo a kdo mě zná ví, že za Hvězdné války bych i dýchala. A úplně se vidím, jak by jsme spolu brázdili ve vesmírné lodi a dělali neplechu.
Pak jsem měla chvilku malé dilema kdo dál, ale nakonec bych pusu dala Morpheovi. Šepotání mě sice bohužel moc nezaujalo, ale postava Morphea byla zajímavá, taková neurčitá a lehce tajemná. Prostě jsem celou dobu nevěděla, co si o něm myslet.
Nakonec bych tedy ze skály shodila Adama. Sérii Jsem roztříštěná jsem měla hodně ráda a v prvním díle byl Adam velký sympaťák. Ve druhém díle si to ale pořádně zkazil a jeho přítomnost mě neskutečně iritovala a otravovala. Jaký byl v závěru trilogie zatím bohužel nevím, protože jsem poslední díl nečetla a tento tag mi silně naznačuje, že bych to měla napravit.


2. kolo

August (Divoká píseň)  Akos (Čáry života)  Temnyj (Griša)

Tohle kolo už je mnohem zajímavější a pestřejší, protože tu nikdo není jasný favorit na svatbu. A tak jsem nad tím musela i dlouho přemýšlet. Nakonec by zvítězil Akos a to hlavně díky jeho povaze. Líbilo se mi na něm, jak moc pro něj znamenala jeho rodina a co byl schopný pro ni obětovat. Určitě by mě podržel za jakékoliv situace a nikdy by se ke mně neotočil zády. Měla bych v něm nejen dobrého partnera na celý život, ale zároveň i nejlepšího přítele.
A koho bych tedy políbila? Vždycky jsem měla a budu mít slabost pro ty záporáky. A ten polibek z prvního dílu Grišy byl hodně žhavý. Kdo by ho nechtěl prožít taky? Takže bych vybrala Temnyje.
Nakonec tedy zbyl August, který sice nebyl otravný, ani jinak divný, ale prostě je to postava pro mě docela nevýrazná a dokonce jsem musela chvíli přemýšlet, jakou roli v knize měl. Takže ano, Augusta bych šupla ze skály.


3. kolo

Ezra (Illuminae)  Alex (Delirium)  Lucien (Dvůr trnů a růží)

To jsem si zase vybrala. XD A upřímně bych si asi nevybrala nikoho z této trojice. Po dalším dlouhým zvažování tedy moje volba padla na Ezru. Ezra z prvního dílu Illuminae byl fajnová postava, trochu zbrklý, někdy až moc emotivní, na svůj věk dobře praštěný, ale prostě takový ten kluk do nepohody. Úplně si s ním dokáži přestavit jak spolu pořádáme celodenní seriálové nebo filmové maratony a dohadujeme se o tom, jak budou naše oblíbené série pokračovat.
Jelikož jsem pořád taková nerozhodná a nečetla jsem poslední díl Deliria, tak moje další volba padá na Alexe. V prvním díle série Delirium se mi Alex líbil. Líbila se mi chemie, líbilo se mi to jiskření, které měl s Lenou. Tak proč si to nezažít taky?
No a ze skály bych tedy hodila Luciena. Ten byl taky v prvním díle fajn, to ale je, jak tak koukám, skoro každý. Jak se ale příběh vyvíjí, tak se vyvíjí i jednotlivé postavy a některé se umí pěkně vybarvit. A Lucien mě ve druhém díle Dvoru pěkně naštval a to tím, že se otočil zády ke své kamarádce, když ho potřebovala. A to se nedělá. Takže šup, pryč s ním.

Na rovinu přiznávám, že vybrat si bylo opravdu těžké. Hlavně to třetí kolo mi dalo zabrat. Především to odůvodnění. Zajímalo by mě ale, zda jste taky napsali nebo natočili tento tag. Jestli ano, hoďte mi do komentářů odkaz a já se ráda podívám.

You Might Also Like

3 komentářů